Один номер для вирішення усіх комунальних проблем
Відтепер диспетчерська служба Придніпровського СУБу об’єднана із оперативною службою МВК. Тож мешканцям будинків, яких обслуговує це комунальне підприємство, необхідно вже телефонувати не в диспетчерську СУБу, а на короткий номер – 15-05. Міська влада зробила черговий крок до того, щоб усі питання і проблеми містяни вирішували за одним номером телефону.
Перед цим об’єднали функції диспетчеризації між оперативною службою та КП «Міськсвітло». Таким чином про проблеми з вуличним освітленням варто повідомляти чергових оперативної служби міськвиконкому.
— Ідея полягає у тому, щоб люди телефонували на один номер. Погодьтеся, що набагато легше запам’ятати один телефонний номер, ніж тримати в голові декілька шестизначних номерів різних служб. До того ж ми працюємо цілодобово і без вихідних, - розповів начальник оперативної служби МВК Андрій Мельников.
У планах об’єднати з оперативною службою диспетчерські служби Соснівського СУБ та СУБ «Митниця». Після об’єднання диспетчери, які працювали там раніше, залишаться на своїх місцях, але прийматимуть дзвінки через короткий номер 15-05. Причому штат оперативної служби міськвиконкому не збільшиться.
Для того, щоб покращити роботу з населенням, у планах оперативної служби ввести ще дві додаткові телефонні лінії – раніше їх було три. А також розробити веб-інтерфейс, щоб житель в он-лайн режимі, зайшовши на офіційний портал Черкаської міської ради, міг повідомити про проблему чи надати пропозицію.
Довідка: Номер оперативної служби – 1505. З мобільного необхідно набирати 050-464-60-60 .
Інформація www.rada.cherkassy.ua