Жуковська не бажає займатись тролейбусним меценатством
Валентина Жуковська у соцмережі Фейсбук проаналізувала стан реалізації транспортної реформи в Черкасах та повідомила, що не бажає займатися тотальним тролейбусним меценатством.
Говорячи за 15 куплених підприємством тролейбусів, Жуковська зауважує, що не говорить про меценатство.
– Один тролейбус ми подарували. Це можна вважати меценатством. А у випадку із 15 машинами, сутність допомоги - у виділенні одночасно 30 млн. грн. на вирішення серйозної проблеми. Попередньо було провалено 3 тендери. І з цієї проблеми треба було виходити - адже під загрозою (як нам всім тоді казали) вся транспортна реформа. До нас звернулися, ми миттєво відреагували. Хіба це - не допомога? – коментує Валентина Жуковська.
Транспортна реформа на думку Валентини Борисівни зупинилася.
- Всім відомо, що транспортна реформа у Черкасах зупинилася. Зупинилася на стадії написання Концепції, закупці коштовного світлофорного обладнання та розтраті коштів, передбачених на закупку тролейбусів.
Після декількох невдалих тендерів попереднє керівництво міста звернулося до АЗОТа по допомогу. Мова йшла про те що, придбані АЗОТом 15 тролейбусів будуть викуплені містом. Підприємство тролейбуси закупило, при чому у того виробника, який переміг на одному з тендерів. Натомість, з боку міської влади не було вчинено жодних дій, щодо викупу цих тролейбусів.
Я дуже добре знаю ситуацію із міським бюджетом. Мені відомо, що передбачені 30 млн. грн. на закупку нових тролейбусів минулого року – були розтрачені на інші цілі. Розумію, що тролейбуси місту потрібні. Ми готові підтримати прийнятні механізми вирішення цієї проблеми, оскільки розуміємо її масштаб для міста. І думаю, що з часом, сподіваюся найближчим, ми вийдемо на якесь рішення, - зазначає Валентина Борисівна.
В той же час транспортна реформа не повинна обмежуватися лише питанням придбання тролейбусів. На думку Валентини Жуковської потрібно провести цілий ряд заходів:
1. Розробити концепцію транспортної реформи (це вже було зроблено), змінивши логістику маршрутів.
2. Об’єднати різних муніципальних перевізників (тролейбуси, автобуси) у єдине підприємство, задля вирішення питань ефективного управління та вихід на беззбитковість.
3. Надати муніципальному перевізнику комерційно привабливі маршрути.
4. Відновити рух тролейбусів та автобусів у вихідні дні.
5. Відновити роботу диспетчерських пунктів, забезпечити чіткий графік роботи перевізників.
6. Розробити та реалізувати програму соціальних проїзних квитків, забезпечивши перевезення пільгових категорій населення УСІМА перевізниками.
Лише за таких умов комплексного підходу до транспортної реформи Азот готовий розглянути шлях виведення на маршрути тролейбусів які гниють на території підприємства.
- Тому, повторюю - ми готові розглянути та підтримати прийнятні механізми виведення наших тролейбусів на лінію. Але це має бути здійснено у рамках послідовної і повноцінної транспортної реформи, - підкреслює Валентина Борисівна.
Від себе ж додамо, що ідеї Валентини Борисівни досить слушні. Вона пропонує системний підхід у вирішенні цього питання. Проте хоч якоїсь надії саме на таке вирішення немає, оскільки серед нової влади міста, яка прийшла не без допомоги пані Валентини, є дуже багато людей які б хотіли залишити все як є. Системні зміни в цій сфері призведуть до втрати надприбутків окремими підприємцями які мають вплив на нинішню конфігурацію більшості.
Тому зараз вже очевидно, що медовий місяць між Леді «Ж» і більш дрібними угрупуваннями черкаського політикуму завершився.
Підготував: Олександр Безпрозванний