У Скічка хочуть закопати в аеропорт, смуга якого після "ремонту" не підходить для Boeing, ще 600 млн.

Черкаська ОДА під головуванням Олександра Скічка, хоче закопати в аепопорт, смуга якого після "ремонту" попередниками непридатна для прийому літаків класу “Boeing”, ще понад 600 млн. грн. 

Про це йдеться у проекті профільної програми яка розрахована на 2022-2024 роки.

Розробником програми виступає Департамент інфраструктури та ЖКГ ОДА. Її проект подали на розгляд Черкаської обласної ради.

В документі йдеться, що аеропорт має злітно-посадкову сумугу довжиною 2500 м., шириною 42 м. Яка технічно здатна приймати пасажирські літаки класу АТR 72, Embraer ERJ 145, Saab, вантажо-пасажирські класу АН-140 та вантажні літаки класу ІЛ-76, АН-26. Всі перелічені класи літаків, окрім ІЛ-76, є літаками середнього класу та мають максимально допустиму посадкову вагу до 25 тонн.

Пропускна спроможність існуючого пасажирського терміналу складає 250 осіб на годину, чого з запасом достатньо для розвитку пасажирських перевезень. Наявність складських приміщень та відкритих площадок для зберігання вантажів дає можливість розвитку вантажоперевезень.

Для реалізації програми та повноцінного відновлення авіаперевезень протягом трьох років планується витратити 615 млн. грн., більша половина коштів має бути освоєна в 2022 році. Фінансування програми передбачає залучення коштів державного, обласного бюджетів.

За ці кошти має бути здійснено реконструкцію периметрового огородження аеропорту, реконструкція каналізаційних мереж, капітальний ремонт руліжної доріжки, капітальний ремонт покриття перону, будівництво вертолітного майданчика, реконструкція світлосигнального обладнання, реконструкція будівлі аеровокзалу, придбання спецтехніки.

Нагадаємо, з липня 2018 року триває ремонт злітно-посадкової смуги на який витрачено близько 129 млн. грн., але до цього часу вона не здана в експлуатацію. Кінцевий термін завершення робіт визначений до кінця 2021 року. На вже реконструйованій смузі є візуальні тріщини, а її несуча спроможність не відповідає заявленим проектантами вимогам.

- Нам заявляли проектанти, що буде мінімум 10 циклів на добу (один цикл — приземлення зліт), при розрахунковому судні Boeing – 737. Але вийшло три цикли на тиждень з обмеженнями, тобто з неповною кількістю пасажирів чи вантажу, - розповідав директор аеропорту Іван Далібожак.

Відзначимо, що максимальна посадкова вага найпопулярнішого пасажирського лайнера Boeing – 737 — 800 складає понад 63 тонни.

Також НАБУ, в рамках кримінального провадження за фактом привласнення, розтрати коштів в особливо великих розмірах, розслідує імовірне безпідставне зростання вартості кошторису реконструкції злітної смуги з 80,4 млн. грн. до 128,9 млн. грн.

У липні 2019 року, під час візиту в Черкаси, Президент України Володимир Зеленський, оглядаючи аеропорт, заявив, що до кінця року роботи з реконструкції злітної смуги будуть завершені.

Вже в липні цього року голова ОДА Олександр Скічко пообіцяв, що роботи з реконструкції злітної завершаться до кінця року і аеропорт запрацює.

Останні новини