У черкаських дворах ремонтуватимуть прибудинкові проїзди

У дворах черкаських багатоповерхівок ремонтуватимуть прибудинкові проїзди, пристрій для ремонту вже випробували.

Про це повідомляють в управлінській компанії "Нова якість". 

“Висушуємо воду з поверхні, нагріваємо ділянку до 150 градусів, по її периметру зчесуємо старий прогрітий асфальт, потім засипаємо щебнем і втрамбовуємо. Краї обробляємо спеціальною мастикою, поверх закидаємо гарячим асфальтом та вирівнюємо. Утрамбовуємо все віброплитою”, – розповідає бригадир Юрій Велюш.

Минулого тижня на Надпільній, 216 разом із колегами він випробував рециклер. Це пристрій, що призначений для ямкового ремонту як влітку, так і взимку при незначних морозах та опадах.

Він обладнаний інфрачервоними нагрівачами асфальту, якими ділянку готують до робіт, міні-рециклером – для регенерації шматків асфальту та розпилювачем бітумних емульсій. Його перевага – це забезпечення повного циклу технології та мінімальна кількість операторів для роботи. Достатньо 2-3 осіб.

– Різниці немає: кладемо ми влітку чи взимку асфальт. Адже завдяки інфрачервоному нагрівачу ми висушуємо ділянку, прогріваємо її до потрібної температури і лише тоді кладемо асфальт. За такою технологію це відбувається і в літку. Тому на якість покриття це ніяк не впливає, – додає Юрій Велюш.

Прибудинкова територія по Надпільній, 216 “славиться” ямами, як і більшість черкаських дворів. Тут техніку й протестували. Далі ж бригада перейде до виконання решти заявок від мешканців на латання прибудинкових проїздів та територій. 

– Торік ми отримали від містян кілька прохань про ремонт прибудинкових проїздів. Для виконання цих робіт і придбали рециклер. Він мобільний і точно поміститься на будь-якій прибудинковій території, – говорить засновник управлінської компанії «Нова якість» Андрій Бортник. – За цією технологією у Черкасах ще не ремонтували прибудинкові території. Ми проаналізували ринок і придбали сам цей рециклер, бо з мінімальними затратами коштів та часу пристрій допоможе впоратися з ямковістю у дворах. 

Протестували його на ямі значного розміру, у якій після опадів збиралася вода. Ці роботи компанія виконала власним коштом. Далі проаналізують результати та стійкість нового покриття. Поки ж в управлінській компанії формують перелік адрес, де першочергово потрібно виконати асфальтування прибудинкових територій. 

Останні новини