Не дороги, а напрямки
Начальник служби автомобільних доріг у Черкаській області Сергій Болтов звинуватив високу температуру та важкі вантажівки у незадовільному стані доріг.
Та як приклад негативного впливу названих двох факторів навів відрізок дороги Черкаси-Сміла до повороту на село Дубіївка.
У Черкаській області в період підвищених температур повітря на автомобільних дорогах загального користування обмежено рух вантажного транспорту, маса якого перевищує 24 тонни, або навантаження на вісь понад 7 тонн. Про це нагадують у Службі автомобільних доріг у Черкаській області. Це обмеження руху вантажного транспорту діє з 10:00 до 22:00 години при температурі повітря понад +28 градусів.
За словами начальника Служби автомобільних доріг у Черкаській області Сергія Болтова, обмеження руху запроваджено для того, щоб вберегти дорожнє покриття автомобільних доріг від передчасних руйнувань у період тривалої спекотної погоди. Для вантажівок, загальна вага яких перевищує 24 тонни і навантаження на вісь понад 7 тонн, на автодорогах загального користування облаштовано 45 стоянок для вантажівок у світлу пору доби.
Згубні наслідки експлуатації перевантаженого автотранспорту водії можуть побачити на автодорозі Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань від виїзду із Черкас до повороту на село Дубівка. За словами заступника начальника з експлуатаційного утримання автодоріг Служби автомобільних доріг у Черкаській області Сергія Лещенка, ділянка шляху фактично зруйновано через інтенсивний рух перевантажених вантажівок. Цей відрізок автодороги, збудований ще 1974 року, був розрахований на зовсім іншу інтенсивність руху та навантаження. Сьогоденні норми будівництва доріг такого класу передбачають товщину шарів дорожнього одягу до 1 м. Проведені ж дослідження Службою автомобільних доріг у Черкаській області конструкції дороги показали, що товщина шарів дорожнього одягу ледь сягає 45 см.
Як бачимо чиновники-автодорожники визнають фактичну зруйнованість цього відрізку дорожного покриття.
Але чомусь вони не говорять про ноу-хау яке введено на даному відрізку траси. Вже з початку літа рух тут обмежено. Фактично керуючись розміщенням дорожніх знаків рух дозволено лише по лівій полосі.
При виїзді за Руськополянське перехрестя жовтий борд повідомляє про зміну умов руху.
За ним вже знак який безпосередньо вказує які умови руху змінюються.
Фото правої полоси де заборонено рух транспорту.
І так 8 км.
Знову знак нагадування про заборону рухатися правою частиною дороги біля мотелю "Біле озеро".
І нарешні знак зняття всіх обмежень на Дубіївському повороті.
Спочатку водії думали, що таке обмеження тимчасове на час ремонту, але час минав, а навіть ямкового ремонту ніхто як не робив так і не робить. Ямковий ремонт зробили лише на лівій полосі.
Оригінальне рішення знайшли дорожники, замість того щоб ремонтувати – частину дороги просто заборонили використовувати шляхом встановлення відповідних знаків дорожнього руху.
Підготував: Олександр Безпрозванний