Намагнічування

В Черкасах вже давно фактично стартувала виборча кампанія провідних особистостей які боряться за посаду міського голови вільного козацього міста. 

Виходячи з інформаційної присутності, опублікованих раніше соцдосліджень, участі у підкилимних іграх та перемовинах, загалом впливовості в місті вже сьогодні ще до старту офіційного права агітувати за чи проти виокремилося три потенційних кандидата. Це чинний міський голова лідер партії вільних демократів Сергій Одарич, секретар Черкаської міської ради Олександр Радуцький та голова обласної організації ВО «Батьківщина» Антолій Бондаренко.

Всіх трьох вже висунули кандидатами на посаду міського голови, а вже після офіційної реєстрації територіальною виборчою комісією вони матимуть право на здійснення прямої агітації.

В даному матеріалі ми поглянемо які технологічні моменти потенційні кандидати вже використали до офіційної реєстрації та як себе і виборців намагнічували в цей період. Оберемо найбільш технологічні моменти які були використані та відверті проколи.

Міський голова Сергій Одарич тривалий час вів кулуарні домовленості і ледь не став кандидатом на мера від владної партії БПП, однак не склалося і був висунутий від партії вільних демократів.

Серед технологічних моментів які варті уваги – це вже згадуване нами використання для прихованого впливу на психіку виборця школярів. Так нині тривають екскурсії школярів на завод «Темп» (належить до сфери впливу партнера Одарича – Михайла Бродського – ред.) І хоча в рекомендації йшлося про школярів старших класів для «профорієнтації на підприємство» водять навіть початкові класи.

От приклад одного з останніх дописів радника міського голови Сергія Кузляєва у Фейсбуці.

- Екскурсії школярів на "Темпі" тривають. Сьогодні підприємство відвідали учні 2-го класу гімназії № 9. Клас кадетів. Дітям показали чудо-робота, лазер і цех, де роблять логістичні контейнери для "Порше", - пише Кузляєв.

Яка може бути профорієнтація у 2-му класі? Звичайно що під виглядом профорієнтації є завдання провести через бізнес-актив Одарича-Бродського якомога більше дітей. Якщо організувати це грамотно, з кавою тістечками тощо, ефект буде – задоволені діти прийдуть на розкажуть батькам як класно на заводі міського голови.

Ще одним напрямом з використання виробничого ресурсу є його активний піар – під вибори підприємство різко почало публікувати інформацію про небувалу потребу в робітниках і взагалі про високотехнологічну складову підприємства. При цьому йде спекуляція відомими марками – останній приклад виготовлення нібито деталей для «Порше» - хоча насправді – це лише технологічні контейнери.

Піар підприємства «Темп» наскільки роздутий, що непосвячений міг би навіть подумати, що це одне з найуспішніших підприємств регіону. Хоча якщо подивитися на сплату податків то дітище Одарича-Бродського по сплаті податку на доходи фізичних осіб далеко не серед лідерів.

Важливим технологічним досягненням команди піарщиків чинного мера є розміщення рекламного блоку в найбільшій інтернет-сітці міста МакЛаут. Кожен хто дивиться в місті телеканали через інтернет, а це за найменшими розрахунками 15 тис. містян за добу бачуть рекламу ПВД.

Уявіть ви дивитеся телепередачу а на вас дивиться Сергій Олегович (щоправда при повноекранному огляді образ мера зникає - ред.)

Власник і засновника найбільшого інтернет-провайдера міста Віталія Лаута вдалося залучити до команди мера, він також іде в депутати.

На фото Віталій Лаут.

Очевидно, що Віталій Лаут один з тих небагатьох бізнесменів, якого ще не встиг обманути міський голова. Принаймні Анатолій Бондаренко в інтерв’ю Кропиві стверджував, що в місті майже не залишилося бізнесменів, підприємців яких би не обманув чинний мер.

Загалом же можна констатувати, що потужна агітаційна компанія мера припаде саме на час офіційної агітації. До цього час він проводив в кулуарних переговорах та намагнічуванням себе переважно займався в оточенні вільних демократів.

Один з двох головних конкурентів Сергія Одарича, голова обласної організації ВО «Батьківщина» Анатолій Бондаренко та його команда не відзначилися високою технологічністю, однак вже зуміли запам’ятатися та навіть розсмішити містян.

Так в інтерв’ю «Кропиві» та іншим виданням Анатолій Васильович як мантру повторював, що він найбільш сильний кандидат із опонентів чинного мера і саме він має найбільше шансів його перемогти в другому турі. Такі твердження мають під собою певний грунт, оскільки на минулорічних виборах саме Бондаренко прийшов другий до фінішу на мерській гонці. Але без реальних технологічних дій його висловлювання більше нагадують аутотренінг.

Серед застосованих технологічних кроків головного батьківщинівця у актив варто записати підписання меморандуму про чесні вибори з громадським рухом «Чесно», а згодом меморандуму про спільне вирішення проблем медичної галузі з лікарями.

Підписуючи меморандум з асоціацією лікарів Анатолію Бондаренку – це наскільки сподобалося, що він навіть заявив, що збирається це робити і надалі.

Як пояснив Анатолій Бондаренко, «Батьківщина» планує подовжувати укладання меморандумів із громадськими організаціями, не обмежившись лише Асоціацією лікарів, - повідомляв Прочерк.

І дійсно якби переможця мерської гонки визначали за кількістю підписаних меморандумів то представник «Батьківщини» переміг би ще в першому турі.

Не обійшлося без казусів у висуненні Бондаренка кандидатом на посаду міського голови, так майже партійний сайт Про головне серед ночі від втоми нарік Анатолія Васильовича Юрієм, з чого добре постібалися окремі місцеві видання.

І все ж рейтинг Батьківщини та активна життєва позиція Анатолія Бондаренка дають сподівання на загальний успіх, а це як мінімум проходження в другий тур.

Секретар Черкаської міської ради Олександр Радуцький теж має хороші шанси на другий тур. Але тут головна інтрига в тому, чи зможуть реалізувати агресивну піар кампанію армія політтехнологів Олександра Романовича. Роблять вони все правильно, але об’єм необхідних робіт для цього дуже обмежений в часі.

Не одну тисячу нервових клітин Олександра Радуцького зїли і останні дні перед офіційним висуванням кандидата на мера (Можна навіть сказати, що перспектива втрати політичнго даху БПП суттєво розмагнічувала секретаря – ред.). І все ж йому вдалося перебити лоббі Одарича у владній партії і кандидатом від БПП став саме Олександр Радуцький, що безперечно в рази підвищує шанс його проходження у другий тур.

Нині політтехнологи активно займаються формуванням образа господарника поєднаного з образом місцевого патріота Черкас.

Для цього йде використання і на перший погляд безглуздої аналітики – яка покликана розмити сприйняття виборцем конкурентів. Також активно працюють і відомі експерти, які ставлять Олександра Радуцького на один рівень з Одаричем та Бондаренком (для прикладу коментарі голови обласного КВУ Максима Михлика організації «Слово і Діло» - ред.)

Проте для виходу в другий тур технологам Олександра Радуцького необхідно робити прискорення у веденні кампанії – часу дуже мало.
 

Останні новини