"Найпопулярніший" Черкаський політик - Бондаренко
Ми ніколи не бралися аналізувати зміст партійної преси, особливо під час виборчої кампанії. Однак для чергового випуску газети партії «Батьківщина» зробимо виняток. Оскільки вже дуже нас зацікавили результати «соціологічного дослідження» оприлюдненого в ній.
Висновки цього «соціологічного дослідження» очевидно, що були прогнозовані, але вони нас вразили – виявляється, що НАЙПОПУЛЯРНІШИМ Черкаським політиком є кандидат на посаду міського голови, голова обласної організації партії «Батьківщина» Анатолій Бондаренко.
Трохи відходячи від теми, нагадаємо, що ми вже аналізували так звані «соціологічні дослідження» які робилися під екс-мера Сергія Одарича. Вони не відповідали жодним соціологічним стандартам та були покликані ввести в оману суспільство. Дослідження №1 та Дослідження №2.
Цим же шляхом очевидно пішли і в штабі Анатолія Бондаренка. Однак «дослідження» його основного конкурента Сергія Одарича хоча б можна було назвати фейковими, але те, що зявилося в партійній газеті Бондаренка не вписується в жодні рамки навіть мальованого на коліні соціологічного зрізу.
Наводимо результати дослідження яке очевидно є неправдивим, завданням якого є введення в оману виборців.
Рейтинг популярності та довіри серед Черкаських політиків:
1. Анатолій Бондаренко – 28,2%
2. Сергій Одарич – 12,7%
3. Віктор Білоусов – 8,9%
4. Микола Булатецький – 8,3%
5. Віталій Іляшенко – 3,7%
6. Решта політиків набрали менше 3%
Як пояснюється у статті до цього псевдоопитування зростання і позитивна динаміка рейтингу Анатолія Бондаренка пояснюється стабільно високим рейтингом ВО «Батьківщина», стрімким зростанням його публічності, принциповою позицією його як очільника Народної Ради, резонансністю його ініціатив.
Опитування було проведене невідомою донині організацією «Центр соціологічних та маркетингових досілджень», опитано 1650 респондентів.
Без жодних докорів сумління можемо зробити висновок, що дана інформація є неправдивою та такою, що не відповідає дійсності. Оприлюднена інформація не відповідає жодним стандартам соціологічного дослідження про які ми згадували аналізуючи фейкові дослідження під Сергія Одарича.
Найближчим часом Соціологічно-маркетингова служба ГО "Кропива" проведе власне дослідження та надасть його результати громадськості. Оскільки жоден з кандидатів не зацікавлений в оприлюдненні дійсно справжніх настроїв черкащан.
Кожен хто бажає фінансово допомогти задля проведення дійсно незалежного дослідження може перерахувати кошти на номер карти Приватбанку 5168 7572 3034 8643