Чому я не користуюсь приміськими автобусами.

Колись, років ще 10 тому я регулярно їздив автобусом, що перевозив пасажирів з Черкас у Смілу та у зворотній бік. Задоволення було дуже сумнівним. А потім прийшов час, коли я підсвідомо вирішив, що набагато зручніше "стопити", тобто добиратися попутнім легковим транспортом. Так і їжджу весь час.

Проте життя міняється і так вже сталося, що інколи я почав користуватися автобусами кам"янського напряму. Ось і минулих вихідних вирішив скористатися таким автобусом із Кам"янки. Вражень купа. Особливо на фоні розборок обласного керівництва із станом автостанцій по області. Кам"янська в перелік проблемних транспортних об"єктів не потрапила. А мала б. От уявіть собі, що вам потрібно чекати автобуса в приміщенні де лише 20 місць для очікування, якщо найменший рейсовий автобус візьме 25 чоловік. А як вам абсолютна відсутність приміщення туалету? Він просто відсутній як такий.

Проте навіть не побутові умови автостанції шокують. Неділя, 17 година. Останній рейсовий автобус до Черкас. Квитки взяті за добу на два останні місця. Проте бажаючих їхати втричі більше. В цей час вільні вже два автобуси з цього ж маршруту, що заверили виконання рейсів. Задля того, щоб усі бажаючі могли потрапити до Черкас адміністрація приймає геніальне рішення. Ні, не дає додатковий автобус - дає наказ продавати квитки на стоячі місця. От як воно все просто. І нічого, що це непередбачено, що сама конструкція автобусу "Богдан" (до якого я ще повернуся) не обладнанна елементарними поручнями, за які триматися під час руху.

Скажете, що авральна ситуація в якій не зорієнтувалися? Так ні ж, це не наплив туристів у музей Декабристів, це типова ситуація для неділі. Це ще добре, що навчальний рік у студентів завершився, бо тоді б їхали за індійським принципом - на даху. То це що ж: жадібність, лінь чи тупість?

Ну і окремий привіт конструкторам корпорації "Богдан" - це ж що треба було їсти чи курити, щоб для дальніх перевезень розробити модель автобуса, в якому не відкриваються вікна (просто технічно це не передбачено). Так більше, ці есесівці прибрали другий аварійний люк, через який провітрюється салон в спекотну погоду, через що відкрити змогли лише один - в передній частині автобуса.

Мабуть, що це була остання поїздка українським рейсовим автобусним сполученням.

Останні новини