Черкаські тролейбусники питають у міської влади – чи потрібні вони громаді?

Профспілковий комітет КП "Черкасиелектротранс" має намір звернутися до Черкаського міськвиконкому, а також до депутатів міської ради з проханням з'ясувати необхідну кількість потрібних для громади обласного центру тролейбусів.

Відповідне звернення було прийнято на зборах колективу підприємства у п'ятницю 5 квітня. Збори відвідала, зокрема, депутат Черкаської обласної ради Наталія Старікова. Вона наголосила на своїй підтримці працівників.

Тролейбусники занепокоєні. 27 березня профспілковий комітет отримав лист за підписом в.о. директора підприємства Петра Кучера, в якому йдеться про майбутнє "скорочення штату працівників по службам і відділам із причин зменшення випуску тролейбусів на лінію". І хоча Петро Кучер запевняє, що замість скорочених посад введуть інші (приміром, замість скорочених посад кондукторів громадського транспорту він обіцяє ввести посади контролера-касира), люди бояться на свої робочі місця. І небезпідставно. Адже, скажімо, замість згаданих 102 скорочених кондукторів передбачено всього 75 посад касирів. "Якщо ми сьогодні не припинимо це скорочення, то завтра позвільняють водіїв, потім – слюсарів", – впевнена голова профспілкового комітету Лідія Бут.

Колектив КП "Черкасиелектротрансу" нараховує 370 осіб. Підприємство виживає як може. А кількість тролейбусів невпинно зменшується. "Два роки тому в нас на лінії виходило 80 тролейбусів. Ми приносили виручки майже 1 млн. грн. А зараз на маршрути виходить 40 тролейбусів і виручки в кращому разі 500 тисяч. Гвинтики-гаєчки водії змушені на базарі купувати за власні гроші, бо на підприємстві геть нічого немає, – обурювалася на зборах жінка-водій. – Та обіцяних тролейбусів від мера у парку скоро не буде куди ставити. Спочатку він обіцяв 40 тролейбусів, торік – 15, тепер 50. А не купив жодного!".

Відтак працівники тролейбусного парку вимагають від міської влади розібратися, чи потрібні вони громаді. Бо, на думку більшості тролейбусників, підприємство вперто і невпинно доводять до банкутства. Нераціонально складені графіки руху тролейбусів, які диктуються з мерії (скажімо, з 11 до 15 години на маршрут №7 тролейбуси не виходять, зате потім змушені буквально "літати" з інтервалом 4-5 хвилин), постійні заборгованості із зарплати, нелегкі умови праці, пресинг і залякування керівництва і ось уже майбутні скорочення змушують працівників КП "Черкасиелектротранс" серйозно сумніватися у щирості слів мера Сергія Одарича про те, що майбутнє черкаського громадського транспорту – за електричним.

Останні новини