Користувацький вхід

Бійтесь дарів данайців, або як екс-регіонал Зубик "дарував" швидкі допомоги

Активізував свою інформаційно-агітаційну діяльність на Черкащині народний депутат, екс-регіонал Володимир Зубик, який очевидно відчув можливість дочасних парламентських виборів. 

Методи використовує звичні та перевірені. Останнім прикладом їх застосування може послужити приїзд на округ самого Володимира Володимировича під час якого він нібито «подарував» 4 автомобіля карет швидкої допомоги кільком районам свого округу.

Визначна подія сталася наприкінці травня, коли Лівобережна станція швидкої допомоги яка об’єднала швидку допомогу Драбівського, Золотоніського та Чорнобаївського районів, збільшилась на 4 новенькі автомобілі.

Їх подарував та приїхав вручити депутат Верховної ради України Володимир Зубик, - повідомляє інтернет-видання Прочерк яке здійснює інформаційний піар-супровід депутата.

Перед цим відповідна інформація про «дарунок» депутата зявилася і на офіційному сайті Чорнобаївської РДА, однак зараз її підкоректували, бо як виявилося «дарунок депутата» придбаний за бюджетні кошти. А подання інформації в такому світлі ніщо інше як спроба пропіаритися за державні ж кошти.

Сьогодні під час круглого столу з журналістами голова обласної ради Валентина Коваленко закликала журналістів об’єктивніше подавати інформацію та не вводити суспільство в оману.

- От зявляється інформація на Прочерку, що Володимир Зубик дарує автомобілі швидкої допомоги. А виявляється, що насправді вони придбані за бюджетні кошти. Так, МОЗ України закупило сучасні карети «швидкої», і Черкаська область, зокрема, отримала 28 таких «швидких». Де ж ваша аналітика чи спроба дізнатися як було насправді? – звернулася до керівника проекту Прочерк Сергія Томіленка голова Черкаської обласної ради Валентина Коваленко на зустрічі з журналістами.

Нагадуємо, що видання яке згадала голова обласної ради належить до орбіти інформаційного впливу екс-регіонала Володимира Зубика. Видання було неодноразово помічене у відмиванні іміджу екс-регіоналів. З яскравих прикладів по Володимиру Зубику можна назвати наш матеріал про «Банний день регіонала Зубика».

Звичайно, що розміщення іміджевих матеріалів – це спосіб заробити кошти на функціонування ресурсу, але очевидно, що читачі мають знати, що це реклама і відповідні матеріали потрібно маркувати позначкою «реклама».

 

 

Loading...