90 млн. грн. розіграли на ремонт катастрофічної дороги на Черкащині в сезон дощів та морозів

90 млн. грн. розіграла Служба автомобільних доріг в Черкаській області на ремонт катастрофічної автодороги Київ-Знамянка. Шанси на проведення робіт в сезон дощів та перебоями з фінансуванням суто теоретичні.

Роботи з поточного середнього ремонту згідно тендерної документації заплановано провести на двох ділянках цієї автодороги - Н-01 Київ-Знам'янка км 232+280 - км 241+622 (окремими ділянками) – 2,2 км. та Н-01 Київ-Знам'янка на ділянці км 205+280 - км 213+000 – 7,7 км. За умовами тендеру роботи мають бути виконані до кінця 2016 року.

Так в результаті розгляду тендерних пропозицій ділянку у 2,2 км. має ремонтувати ТОВ "Трансстроймеханізація" за 16 млн. 825 тис. грн. Єдиним конкурентом переможця був ПП «Дорстрой» з ціновою пропозицією 17 млн. 102 тис. грн. Очікувана ж вартість закупівлі була визначена у 17 млн. 314 тис. грн.

Пропозицію ТОВ «Трансстроймеханізація» акцептовано і крайній термін підписання договору визначено 15 жовтня.

Ділянку автодороги у 7,7 км за результатами тендеру має ремонтувати ТОВ "ПБС" за 73 млн. 240 тис. грн. Єдиним конкурентом переможця було ТОВ «Трансстроймеханізація» з пропозицією у 80 млн. 756 тис. грн. Очікувана вартість закупівлі була визначена у 97 млн. 125 тис. грн.

Пропозицію ТОВ «ПБС» акцептовано і крайній термін підписання договору визначено 30 жовтня.

Технічне завдання

Згідно технічних завдань викладених у тендерній документації відбудеться фрезерування асфальтного покриття глибиною від 8 до 11 см. (в залежності від ділянок а зруйнованості дорожнього покриття). Наступний етап робіт – влаштування органо-мінеральної суміші товщиною від 16 до 20 см., нанесення вирівнювального шару з крупнозернистої асфальто-бетонної суміші та накладення 5-см. верхнього шару гарячого асфальту.

Також мають бути облаштовані примикання, укріплені щебенево-піщаною сумішшю узбіччя та навіть засіяна трава. Ширина нового асфальтного покритаття має становити не менше 4,5 м. Передбачено облаштування дорожною розмітною та знаками.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "ВІДРЕМОНТОВАНИЙ" ВІДРІЗОК ДОРОГИ ЯКИЙ ПОКАЗУВАЛИ ГРОЙСМАНУ ЩЕ РЕМОНТУЮТЬ

На фото Сергій Рудик на дорозі яка має ремонтуватися, вересень 2015, обіцяє вибити кошти на ремонт катастрофічної дороги. (фото видання Інфоміст)

Договір і оплата

Головною підставою для оплати визначаються акти виконаних робіт, а оплата визначається поетапною в ході надходження коштів з державного бюджету. Проектом договору також передбачається можливість попередньої авансової оплати робіт у вигляді 30% від загальної вартості договору.

Однак вже цьогорічні приклади показують, що навіть і без передоплати не так легко отримати кошти хоча б за вже виконані роботи. Як приклад можна навести ремонт правого проїзду автодороги Черкаси-Сміла яку здійснює ПП "Дорстрой" і яке за майже 3 місяці виконання робіт на суму в 13 млн. отримало лише 6 млн. грн. і то наприкінці вересня, в результаті відремонтовано лише 2,7 км. із загальних 7,7 км. 

Італо- болгаро-чорногорці та фірма з бізнес-орбіти нардепа з БПП

ТОВ «Трансстроймеханізація» заснована болгарською компанією «АО Гражданметропоставка», чорногорською «АО Комунспецмонтаж ЛТД» кінцевим бенефеціаром якої є італієць Пізолато Цельсо.

Основним власником ТОВ “ПБС” із м. Івано-Франківськ є 38-річна Іванна Непик. У соцмережах жінка вказувала, що її останнім місцем роботи був туристичний комплекс “Буковель”. Про Іванну Непик також відомо, що вона є бізнес-партнером Віктора Шевченка, рідного брата екс-гендиректора туристичного комплексу “Буковель”, нардепа від БПП Олександра Шевченка. Останній в минулому році разом з іншими народним обранцем Сергієм Рудиком (198 виборчий округ де і проходить дана автодорога) та за участі губернатора Черкащини Юрія Ткаченка проводили виїздне засідання бюджетної комісії Верховної Ради з питання фінансування ремонту доріг які перебувають у катастрофічному стані.

Останні новини