Користувацький вхід

Підприємець розповів про переваги управляючої кампанії

В Черкасах визначено переможця конкурсу з обрання управителів для багатоквартирних будинків.

Передача будинків під управляючі компанії викликана вимогами нового законодавства у сфері надання послуг з утримання будинків. 

Переможцем конкурсу, а відтак управителем, стало підприємство ТОВ “Сантехбудконструкція”, на яке ляже відповідальність з надання послуг для більше 800 багатоквартирних будинків в місті які не створили ОСББ. 

Відомий в місті підприємець який будує управляючу кампанію, Андрій Бортник, розповів про переваги таких послуг для мешканців. 

Кошти мешканців будуть використовуватися виключно на їх будинок. 

- Основна перевага для мешканців будинків буде в тому, що кошти які вони сплачують за квартплату будуть йти виключно на їх будинок. СУБи ж працювали так, що бюджет утримання був загальний і всі кошти які надходили їм, використовувалися за баченням керівництва. Зараз на кожен будинок відкривається окремий рахунок і коли будинок зібрав певні кошти, то їх треба витратити виключно на цей будинок і його прилеглу територію.

Договір на рік для кожного будинку і гнучкий тариф. 

- Договір з кожним багатоквартирним будинком укладається на рік. За два місяці до завершення договору, ми маємо прозвітуватися перед мешканцями будинку і запропонувати кошторис на наступний рік. Мешканці можуть прийняти рішення про зміну управителя. Механізм прозорий і стимулює управляючу кампанію працювати так, щоб з ними хотіли продовжити співпрацю. В договорі чітко прописана винагорода управителя, вона складає цифру до 15% від тарифу. 

Для кожного будинку прораховується свій тариф, в залежності від стану будинку, стану мереж і комунікацій, типу покрівлі, кількості квартир, площі прилеглої території. Більше квартир, менша площа прилеглої території — виходить дешевше, якщо навпаки — дорожче. 

Оптимізація витрат на господарську діяльність та адміністрування. 

- Як правило, ОСББ не має власної бази, а більшість послуг вони купують на ринку. Коли робити ці послуги самостійно, у великих об'ємах, то це буде дешевше. Окрім того, кожне ОСББ має керівника, має головного бухгалтера, а відтак витрати на адміністрування. У нас же на 800 будинків бухгалтерія з 4-8 осіб. Ми розраховуємо, що після пів року роботи, ми будемо отримувати звернення від ОСББ яким дешевше буде співпрацювати з нами аніж тримати власний штат чи замовляти разові послуги на ринку. 

Відкритість і співпраця в процесі надання послуг.

- Управляюча компанія надаватиме визначений законодавством базовий перелік послуг — це обслуговування під'їздів, утримання прибудинкової території, обслуговування мереж і комунікацій, площ загального користування тощо. Від початку дії договору, ми проводимо ревізію і необхідні першочергові роботи робимо незалежно від звернень людей. Також ми організуємо роботу колл-центру який дасть можливість встановити зворотній зв'язок з мешканцями, а їм контролювати нашу роботу. 

Кошти, які будуть залишатися після витрат на першочергові потреби, витрачатимуться після консультацій з мешканцями на інші капітальні роботи.  

Останні новини

Loading...