Користувацький вхід

Анатолій Нужний: "Уряд не має обмежувати право пільговиків на безкоштовний проїзд"

Голова Черкаської обласної організації “Наш край” вважає, що новою постановою про монетизацію пільг на проїзд Уряд зобов’яже пільговиків півмісяця ходити пішки.

14 березня Кабінет Міністрів затвердив постанову про монетизацію пільг на проїзд усіма видами транспорту загального користування на міських, приміських та міжміських маршрутах. Відповідно до змін, пільговики отримуватимуть готівкою кошти за поїздки у міському комунальному транспорті. Зауважимо, що Уряд обмежив їхню кількість до 30. Тобто, тепер пільговики не матимуть можливості “безлімітно” їздити по посвідченнях, а отримуватимуть кошти на руки лише за встановлені 30 поїздок. Політична партія “Наш край” вимагає не обмежувати право пільговиків на безкоштовний проїзд.

Черкаська пенсіонерка Антоніна Федоренко користується лише тролейбусами. Отримує мінімальну пенсію, тож не може собі дозволити витрачати на проїзд маршруткою щоразу по 4 гривні. Жінка живе у спальному районі Черкас, але часто їздить у центр на ринок чи по справах. Пенсіонерка обурена нововведеннями чиновників: щойно постанова набере чинності, їй просто-таки доведеться сидіти вдома.

“Завдяки цьому обмеженню я стану заручником у власному районі. Бо що таке 30 поїздок? Це ж якщо мені треба під’їхати дві зупинки до поліклініки, то їх уже рахуватимуть як повноцінну поїздку”, — каже Антоніна Федоренко.

У Черкасах із комунального транспорту — лише тролейбуси. Якщо компенсуватимуть проїзд у них, то щомісяця пільговики отримуватимуть усього 60 гривень — із розрахунку 30 поїздок по 2 гривні.

“Складається враження, що урядовці вирішили, що пільговику достатньо їздити у справах лише 15 днів на місяць, а решту 15 днів ходити пішки. І це при тому, що людина з’їздить лише “туди й назад”. Але ж пільговикам часто потрібно під’їхати усього одну зупинку чи щонайменше три-чотири рази на день проїхати у тролейбусі. У Черкасах тролейбусні лінії не покривають усі маршрути, тож кілька пересадок неминучі. Нехай і не щодня, але ж до чого взагалі це обмеження? Я вважаю, що ухвалена Урядом норма – це свідчення процесу згортання пільг”, – зазначає голова Черкаської обласної організації “Наш край” Анатолій Нужний.

Він наголошує, що фінансування пільг покладають на місцеві бюджети, хоча рішення ухвалює центральна влада.Те саме стосується і категорій пільговиків – їх визначає центральна влада, а фінансувати їх мають з місцевих бюджетів.

"“Наш край” вимагає не перекладати фінансування пільг на місцеві бюджети та збільшити соціальну норму щонайменше з 30 до хоча б 60 поїздок на календарний місяць, що відповідає потребам громадян їздити протягом місяця”, – підсумовує Анатолій Нужний.

Зауважимо, що попри ухвалення постанови про монетизацію пільг на проїзд 14 березня, її текст досі не опубліковано.
 

Останні новини

Loading...